Promocja przedsiębiorstwa w sieci nie musi być ograniczona małym budżetem. Nawet, jeśli posiadana przez nas ilość środków finansowych nie jest zbyt duża, to powinniśmy aktywnie reklamować naszą działalność w internecie. Dotyczy to zarówno firm z branży e-commerce, jak i tych, które świadczą swoje usługi lokalnie. Dobór narzędzi marketingowych jest kwestią indywidualną. W pierwszej kolejności powinniśmy wskazać docelową grupę odbiorców. Musimy dowiedzieć się, jakie są ich potrzeby oraz oczekiwania. Reklama firmy w internecie musi być spójna z rzeczywistymi wymaganiami potencjalnych klientów.

Media społecznościowe
Założenie profili firmowych w mediach społecznościowych nie będzie nic nas kosztować. Poprzez tego typu serwisy możemy utrzymać kontakt z osobami zainteresowanymi naszymi produktami, czy też usługami. Ważne jest to, aby profil był prowadzony w sposób profesjonalny. Musimy również wykazać się sporym zaangażowaniem. Odbiorcy oczekują tego, że będziemy odpowiadać na ich wiadomości, czy też komentarze. To ważny element budowy pozytywnego wizerunku marki w sieci.

Katalogi branżowe
W internecie znajdziemy ogromną ilość katalogów branżowych. Pamiętajmy, że nie każda baza firm jest godna zainteresowania. Skreślmy te katalogi, które linkują do dawno nieistniejących firm.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów