Wypromuj się w internecie bez dużego budżetu

Promocja przedsiębiorstwa w sieci nie musi być ograniczona małym budżetem. Nawet, jeśli posiadana przez nas ilość środków finansowych nie jest zbyt duża, to powinniśmy aktywnie reklamować naszą działalność w internecie. Dotyczy to zarówno firm z branży e-commerce, jak i tych, które świadczą swoje usługi lokalnie. Dobór narzędzi marketingowych jest kwestią indywidualną. W pierwszej kolejności powinniśmy wskazać docelową grupę odbiorców. Musimy dowiedzieć się, jakie są ich potrzeby oraz oczekiwania. Reklama firmy w internecie musi być spójna z rzeczywistymi wymaganiami potencjalnych klientów.Media społecznościoweZałożenie profili firmowych w mediach społecznościowych nie będzie nic nas kosztować. Poprzez tego typu serwisy możemy utrzymać kontakt z osobami zainteresowanymi naszymi produktami, czy też usługami. Ważne jest to, aby profil był prowadzony w sposób profesjonalny. Musimy również wykazać się sporym zaangażowaniem. Odbiorcy oczekują tego, że będziemy odpowiadać na ich wiad…
więcej...
  • 0

Praca na własny rachunek

Każdy, kto myśli o własnej działalności, może odważyć się na ten krok. Sporo młodych przedsiębiorców narzeka, że ciężko utrzymać biznes, z powodu wysokich kosztów ubezpieczeń i podatków. Fakt, nie jest to zachęcające, ale przez pierwsze dwa lata, możemy płacić preferencyjne składki ZUS, a przy odpowiednim wyborze formy opodatkowania, nie odczujemy ich ciężaru. Oczywiście pod warunkiem, że pomysł na naszą firmę jest na tyle dobry, że przyjmie się i wygeneruje przychody. Od czego zacząć rejestrację firmy?Po ułożeniu biznesplanu, możemy ubiegać się o dotację z funduszy europejskich. Spełnienie kilku warunków, pomoże uzyskać te środki, dobrze jest pamiętać jednak o tym, że dofinansowanie ma być wsparciem, a nie głównym celem. Takie myślenie pomoże dłużej utrzymać się na rynku pracy i wciąż rozwijać firmę.Za dzień rozpoczęcia działalności, uznawany jest dzień, który wpisujemy do CEIDG. Jeśli w trakcie prowadzenia firmy zmieniają się któreś dane możemy samodziel…
więcej...
  • 0